המרכז הטלפוני של חנות הפרחים תלתן עומד לראשות הלקוחות בימים א’, ב’, ד’, ה’ מהשעה 8:00 בבוקר ועד 20:00 בערב. בימי ג’, ו’, המרכז הטלפוני עומד לרשות הלקוחות בשעות 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים. בחגים ובמועדים מיוחדים פעילות מרכז ההזמנות משתנה.
הזמנות שהתקבלו עד השעה 10:00 בבוקר יתבצעו במינימום עד השעה 14:00 ובמקסימום עד השעה 20:00 בערב באותו היום, אלא אם נאמר אחרת על ידי הלקוח ובאישור מרכז ההזמנות של החנות. כל הזמנה שתהיה לשעה מיוחדת או לתאריך מסוים תהיה חייבת באישור מרכז ההזמנות הטלפוני של חנות הפרחים תלתן.
זאת ועוד, הזמנות שיתקבלו הן בימי שישי והן בערבי חג לא יהיו בזמני משלוח מיוחדים שכן לא ניתן להתחייב על זמני משלוח בימים אלה. המשלוח אכן יגיע לנמען באותו היום, עד לתום שעות הפעילות של החנות.
לקוח שיהיה מעוניין בשליחת משלוח דחוף לנמען יצטרך לבקש אישור מיוחד על כך בעת ההזמנה הטלפונית ובכפוף ליכולת הביצוע המהירה של הממונים על כך. במידה ויתאפשר, הצוות יאשר זאת והזמנים יקבעו במשותף.
ההזמנות שמתקבלות מתואמות עם הנמען בטרם שליחת המשלוח. צוות החנות לא חושף את זהות השולח אלא אם כן נאמר לו אחרת על ידי השולח. שליחי החנות מחויבים בתיאום עם מקבל ההזמנה ובווידוי הכותבת למשלוח הנמען.
המשלוחים שנעשים בעיר צפת יבוצעו ללא תשלום בכפוף למינימום הזמנה של 100 שקלים למשלוח בודד. כמו כן, משלוחים מחוץ לעיר צפת יבוצעו בתשלום עבור כל משלוח בהתאם להזמנה מינימאלית של 100 שקלים ובכפוף למחיר המשלוח למקום היעד כמפורט במחירי המשלוחים שבאתר. באם אין רישום של מחיר המשלוח ליעד המבוקש יש לשאול על כך את נציג השירות ממרכז ההזמנות הטלפוני של החנות.
על השולח לאשר את כלל הפרטים עם מרכז ההזמנות בעת ביצוע המשלוח תוך בדיקה ואימות נתונים בדגש על פרטי המשלוח לרבות סוג המוצר, גודלו, שם הנמען, כתובתו, זמני הגעה ועוד. לאחר שאושרו כלל הפרטים ותשלום בעבור המשלוח תצא ההזמנה למרכז ביצוע ההזמנות בחנות הפרחים תלתן.
במרכז ההזמנות ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוגים שונים בכפוף לאישור טלפוני בעת ההזמנה של הלקוח את המשלוח. ניתן לבקש מנציג השירות במרכז ההזמנות שליחה של חשבונית המס לכתובת הדואר של הלקוח, לכתובת פקס או לכל כתובת אחרת כבקשת הלקוח.
ההזמנה מחנות הפרחים תלתן תהיה כפופה למינימום מחיר ההזמנה כמפורט באתר, על פי סוג המשלוח ומקום היעד שאליו נשלח המשלוח. ניתן לבצע כל הזמנה של פריט מהאתר ובמידה והלקוח ירצה בשינוי המוצר המפורט, יהיה זה בכפוף להסכמתו של נציג השירות במענה הטלפוני של חנות הפרחים תלתן.
יש לציין כי התמונות באתר הן להמחשה בלבד, כל פרט שרוצה הלקוח לברר ביחס למוצר עליו לשאול את נציג השירות ממרכז ההזמנות. במידה וחלק מן הפרחים או מן המוצר לא נמצא במלאי החנות ישולבו במקומם פרחים או מוצרים אחרים, בצבעים תואמים תוך ידיעת הלקוח וכן שמירה על הסך הכולל של המוצר בדמיון הקרוב ביותר למתואר באתר תלתן. במידה ולא יימצא תחליף תואם למוצר או לפרח החסר, תובא בפני הלקוח האפשרות לקבל מוצר אחר, דומה ככל הניתן למוצר המקורי שנבחר, בכפוף להסכמתו כמובן ותוך אישור טלפוני בין נציג השירות לבין הלקוח.
תמונות כלל המוצרים המופיעים באתר הפרחים תלתן, לרבות תמונות זרי הפרחים וסידורי הפרחים מייצגים את הגודל הבינוני של המוצר. במידה והלקוח יבחר בגודל גדול יותר, המוצר יוגדל על ידי מחלקת ביצוע ההזמנות של חנות הפרחים תלתן.
מבצעים המפורטים באתר רלוונטיים באותו העת וחנות הפרחים תלתן רשאית לפי שיקול דעתה לבטל את המבצע או להפסיקו בכל עת. חנות הפרחים תלתן יכולה לסיים את המבצע ללא כל הודעה מוקדמת. זאת ועוד, אין כפל מבצעים, ט.ל.ח. לקוח לא יכול ליהנות משתי הטבות המפורסמות גם יחד אלא אם כן נסגר אחרת בעסקה מול מרכז ההזמנות.
המוצרים הנלווים המצויים באתר יכולים להיות מצורפים לכל משלוח, אם כי לא תמיד יש בחנות הפרחים תלתן את המוצר במלאי ועל כן, החנות דואגת ליצור תחליף דומה ככל הניתן למוצר המפורסם באתר באותו שווי והוא יהווה תחליף למוצר המפורסם. יש לציין כי ישנם פרחים המופיעים באתר והם שייכים לעונות מסוימות בשנה, ועל כן, במידה ואין זו עונתם, נציג השירות יעדכן את הלקוח ויציע לו את הפרחים הרלוונטיים לעונה הקיימת בעת ביצוע ההזמנה.
ביטול הזמנה שבוצעה באופן טלפוני או פרונטלי, יתבצע במקסימום כשעה אחת לאחר ביצוע ההזמנה. לא יתאפשר לבטל הזמנה לאחר שהמשלוח יצא מהחנות אל היעד המבוקש. יתרה מכך, במידה והלקוח מבצע הזמנה עתידית (לא לאותו יום) יוכל הוא לבטל את המשלוח לכל היותר לאחר שעתיים מביצוע ההזמנה הטלפונית או הפרונטלית בחנות הפרחים תלתן.
הודעת הביטול תבוצע אך ורק דרך שיחה עם נציג שירות מחנות הפרחים תלתן, בכפוף לכל האמור לעיל. מבחינת ההחזר הכספי, כרטיס האשראי של הלקוח יזוכה במחיר שיקבע על ידי נציג השירות, בהתאם להזמנה ולמצב המשלוח (באם יצא מן חנות או לא; באם הוכן על ידי מחלקת ההזמנות או לא), במינימום חמישה ימי עסקים מיום הודעת הביטול.
נציג שירות מן החנות יוצר קשר עם נמען המשלוח ובמידה ואין תשובה, המשלוח לא יצא לנמען. במידה והנמען לא עונה בשנית, נציג השירות יצור קשר עם המזמין ויידע אותו. לא ייצא משלוח מהחנות ללא תיאום מראש.
במידה וכתובת המקבל שגויה או לחילופין הנמען לא נמצא ביעד כמה ימים, יחויב הלקוח בערך של 40% מסך ההזמנה הכולל. במידה והנמען לא מוכן לקבל את ההזמנה ומסרב לה בכל תוקף, לא יינתן החזר כספי ללקוח.